20091210

Interlude

Kadang-kadang aku rasa nak siku Abg Mat ni pun ada. Post la cerita Kota London. Cit. Mana marka Czech yang kasi blow- eh bukan kasi pancake dekat En tu? Cite tepi2 saje dok dak ghok.

Anyway, ni cerita banyak tak guna. Ni proyek Nu Ear ni apecrit? Proyek Leader aka MatRap guane nih? Ambe itu ari tak dapek nak bersahut-sahut meset pun dah merajuk lagi ke. Gua ade prob sket 2 3 minggu ni MatRap. Wuwuwu. Deym ;p Bila nak Nasi Lemak Pak Musanya?

Sidenote: Sabo. Post sebenar bakal menyusul. Nantikan Kisah Dulu MatRap & Kisah Dulu Ciuman Pertamaku Dicuri Kaum Sejenis!

1 comments:

Misery of Love berkata...

lu ni bengang kat gua apehal mat...cerita gi prague tuh dah lama dah. nak cerita lebey2, kang kak nad terbukak blog ni, lain pulak jadinyer. sama gak bila orang baca penceritaan saya, takutnya disilap tafsir. so, moral of the story, baik xyah cerita. ha ha ha...rilek2 sudah maok, nanti saya letak arr cerita kat dalam blog lu ni. tengah kumpul gambar ni haaaa.

Catat Ulasan