20100227

Mana cerita Gemok Maok?!!!

Bila saya baca balik cerita-cerita "Kisah Tentang Semalam", semuanya kisah2 lucu yang kasi kenakan samada saya, Nuzul dan Hadi. Weh...mananyer kisah prank maok??!! nak jugak aku buka kisah "OK FINE!! PASNI AKU CALL ABAH AKU, SETEL SEMUA!!!"Tapi dia punya story line ingat2 lupa daa dan pada masa tuh, yang aku ingat, well macam biasa, watak penjahat sah2 nyer aku pasal bagi pressure kat Maok dan Hadi was hero of the day pasal mengofferkan diri untuk menyelamatkan keadaan dan akhirnya selamat semua keadaan tuh. Hang jangan nak gelak laaa zul, cerita "dah tu, saper??" bukan satu jer story hang. Cerita maok ni, ada kene mengena jugak dengan hang. TUGUUUUUUUUUU NEGARA!!!!! Anyway, gambar2 kat bawah ni, sekadar gambar hiasan sahaja. saper2 yang ada gambar masa kat kapas itu hari, bak mai sini. Haram satu pon saya xder!!!






5 comments:

Zaini berkata...

Tak sedap lgsg gaya penulisan. Hmph. Tunggu nanti post sebenar bakal menyusul. Eheh.

Zaini berkata...

Gambar tu pun ada nnti sy up lah kat mana2.

p/s: Ada mane lening boh?

Misery of Love berkata...

saya memang xpandai menulis maok!! saya sedar gaya penulisan saya xsehebat awak...saya pasrah...tapi what to do, i am not into malay language anymore in writting. I tried to post the entry in english but worried that it might make people think that i'm gonna show off. So, better to stay low, and post it in malay even though i know that you will give me such a comment...ha ha ha, amacam poyo tak??

Zaini berkata...

sakit aati gak la bace.gaye artist reply tohmahan dlm akhbar metro.

Misery of Love berkata...

he he he...saje je nak kasik bakar tu. biar idup sikit blog ni.

Catat Ulasan